FAQ

Poniżej zapisaliśmy najczęściej zadawane pytania, może znajdziesz odpowiedź dla siebie

Ile trwa realizacja zamówienia?

Urządzenia, które mamy na magazynie wysyłane są w tego samego dnia, jeśli zamówienie zostanie opłacone do godziny 12. W pozostałych przypadkach czas dostawy ustalany jest indywidualnie

Jak złożyć zamówienie?

Dodaj wybrany produkt do koszyka, kiedy dodasz już wszystkie produkty przejdź do koszyka klikając na jego ikonę lub powiadomienie o koszyku. W koszyku możesz sprawdzić czy znajdują się wszystkie interesujące Cię produkty, możesz zmienić ich ilość lub usnąć te, z których chcesz zrezygnować. Gdy już wybierzesz produkt który chcesz zamówić w podsumowaniu koszyka kliknij przycisk “Przejdź do płatności”, następnie wypełnij formularz z danymi płatności, wybierz rodzaj wysyłki i płatności. Zamówienie sfinalizuj przyciskiem “Kupuję i płacę”. Niektóre produkty na sklepie nie posiadają ceny, dla nich wymagany jest kontakt przez zakupem, możesz skorzystać z formularza kontaktowego, wysłać e-mail, telefonicznie lub poprzez Skype. Napisz czego potrzebujesz, a my przygotujemy indywidualną ofertę dla Ciebie

Jakie formy płatności są dostępne?

Można korzystać z szybkich płatności internetowych, przelewu tradycyjnego, zapłacić kartą lub blikiem. Pomagamy też załatwić formalności kredytowe lub uzyskać leasing.

W jaki sposób można przesłać zgłoszenie gwarancyjne?

Należy przesłać wypełniony formularz gwarancyjny na adres rma@marema.pl

Jaki jest okres gwarancji?

Okres gwarancji na ekspresy do kawy wynosi 12 miesięcy